Názvy souborů v maildir

Pavel Krafcik linkon na pjk.cz
Neděle Květen 9 10:07:29 CEST 2010

Zdravím,

provozuji na Centos 5 poštovní server - postfix + dovecote + data v
maildirs. Nelíbí se mi, že jména souborů obsahují kompletní jméno
serveru včetně domény:
1273363268.Vfd00I2dc13dM471609.server.example.com:2,STa

Máme dost dlouhé doménové jméno a tak bych chtěl názvy zkrátit. Zkoušel
jsem googlit a buď se neumím zeptat, nebo není možnost v Centosu (a
vůbec v RedHat systémech) zkrátit název serveru jen na jeho jméno, bez
domény. Našel jsem v několika případech poznámku, že u RedHat je to
prostě tak. Nevíte někdo, jestli jde zkrátit název a jak?

Pavel Krafčík