Názvy souborů v maildir

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Neděle Květen 9 23:51:26 CEST 2010

On 9.5.2010 10:07, Pavel Krafcik wrote:
> provozuji na Centos 5 poštovní server - postfix + dovecote + data v
> maildirs. Nelíbí se mi, že jména souborů obsahují kompletní jméno
> serveru včetně domény:
> 1273363268.Vfd00I2dc13dM471609.server.example.com:2,STa

Upozornuju na to, ze "nelibi se mi" obvykle neni dostatecne padny duvod
ke zmene implicitniho intuitivniho chovani serveru!

Pokud to necemu nevadi, byt vami bych na to nesahal. Riskujete predem
tezko odhadnutelne potize, ktere treba ani nemusi s timto viditelne
souviset.

Avsak neda-li vam to:

Zalezi na tom, ktery program ty nazvy souboru vytvari. Jestli postfix
nebo nejaky MDA, ktery nezminujete, treba maildrop.

Takovy program muze mit v konfiguraci nejakou volbu pro pevne urceni
hostname.

Pokud ne, mozna byste mohl retezec ovlivnit upravou zaznamu pro
127.0.0.1 v /etc/hosts.

Ale jak rikam, vybodnete se na to, pokud muzete.

P.S.: Nahlednuti do zdrojaku vam presne ukaze, jak se ten nazev vytvari
a naznaci, jak to ovlivnit. Pokud vas napadne upravit ten zdrojak a
rekompilovat, abyste dosahl sveho cile, postavte se ke zdi, budete
exemplarne (a to velice bolestivym zpusobem) zbaven oznaceni admin. :)

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164