Pod CentOS nefunguje v Xen siet

Matěj Cepl mcepl na redhat.com
Středa Květen 12 10:17:51 CEST 2010

Dne 12.5.2010 09:33, iko napsal(a):
> chcem sa trochu hrat s xen-om, ale hned na zaciatku som narazil na
> problem so sietou. Nainstaloval som cisty CentOS5 s volbou
> Virtualization, eth0 som konfiguroval pocas instalacie na DHCP. Po
> nabootovani ale eth0 adresu nedostane. Skusal som aj rucne pridelit, nic
> cez siet nejde. xend mi spravil kopec rozhrani, na peth adresu od dhcp
> dostanem, ale nejde ani ping. Skusak som aj xenbr0 aj vselico. Google mi
> nepomohol. Co robim zle?

<flame>
Nevím, xen už jsem tři roky nepoužil, což je ale podle mého právě ten
problém -- kdybych se teď učil zacházet s virtualizací, tak bych
rozhodně nezačínal s xenem. Od minulého září máte v RHELu (a nevím odkdy
v CentOSu) podporovaný KVM, což je podle mého mnohem příjemnější (a
možná i perspektivnější) záležitost.

Jinak, i pokud se rozhodnete pokračovat s Xenem, tak vřele doporučuji
virt-install, virsh, virt-manager & spol. ... alespoň se Vám ta
investice neztratí až přejdete na něco jiného.
</flame>

Matěj

--
A man once asked Mozart how to write a symphony. Mozart told him
to study at the conservatory for six or eight years, then