Pod CentOS nefunguje v Xen siet

Matěj Cepl mcepl na redhat.com
Středa Květen 12 12:02:48 CEST 2010

Dne 12.5.2010 11:43, Pavel Kankovsky napsal(a):
> Pokud na to nemám hardware, tak se můžu jít s KVM bodnout, zatímco Xen
> funguje docela dobře i na železe s méně krvavými hranami.

To je pravda. Na druhou stranu, hardware, který neumí hardwarovou
virtualizaci začíná být docela vzácný, a na virtualizaci člověk přece
jenom potřebuje poměrně slušný hardware (i s ksvm a podobnými nesmysly
je to docela brutální nárok na paměť). Psal jsem to hlavně proto, že
pokud se někdo chce učit virtualizaci, tak možná začínat s Xenem je
trochu nebezpečné. Pokud chci rozchodit starý šrot, tak samozřejmě Xen
(nebo vmware?) je dost dobrý.

Matěj

--
Q: Is vi an easy editor to learn, is it intuitive?
A: Yes, some of us think so. But most people think that we are