FAT na flashce

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Květen 16 14:54:43 CEST 2010

Dne 15.5.2010 21:28, honzarezna napsal(a):
> Zdravím, asi dělám něco blbě. Mám levný flash přehrávač, který asi
> podporuje jen FAT16. Když v něm ve Uindousech nakopíruju písničky, hraje
> bez problémů.
> Ale když ho pak strčím do linuxu, diskdrake mi hlásí poškozený oddíl,
> který je větší než má být (něco v tom smyslu) a když ho naformátuju a
> nakopíruju písničky, přehrávač hlásí no files. Uindouz pak hlásí, že
> není naformátováno.
> Prostě se mu nelíbí linuxový FAT nebo co...
> Neřešil někdo podobný problém?
> Díky
> Honza

1.) Není tam FAT (nepředpokládám)
2.) Je tam fat ale SW v přehrávači nepodporuje nějaké možnosti
(předpokládá fat na nějaké standartní adrese pouze jednu fatku a pod.....)
3.) Je tam něco jiného jak FAT.

Co to udělá jak pod linuxem naformátuješ a něco zapíšeš a skusíš to
připojit ve windows a přečíst ?

Chytrý se nedopouští malých hloupostí.
		-- Goethe