FAT na flashce

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Květen 16 22:52:03 CEST 2010

Ahoj, to se právě ve Windows tváří jako nenaformátované. Ale teď to
vypadá, že nový win-formát a nové nakopírování už přehrává písničky a je
vidět i v linuxu. Teď ještě zkouším v linuxu něco nakopírovat a pak to
snad pojede.
Každopádně je to "netransparentní" (módní slovo...)

Honza

--
S pozdravem
Honza Reznicek