HW: Jakou miniPCI Wi-Fi do domaciho routeru?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Květen 19 13:25:40 CEST 2010

Mně by zase zajímalo něco do miniPCIe, zkoušel jsem nějaký Intel, ale tam
master mode ani rana, spokojil bych se s ad-hoc, ale tam se mně nepovedlo
rozchodit WPA2-PSK. Spotřebu bych preferoval co nejnižší, jedná se o wifi v
rámci jedné místnosti.