HW: Jakou miniPCI Wi-Fi do domaciho routeru?

Jiri Kroutil kilinux na seznam.cz
Středa Květen 19 19:45:49 CEST 2010

Nabizim trosku z notebooku, je to miniPCIexpress intel 4965AGN. Antenky
si budete muset pripojit sam (karta ma tri pripojne body, kde puvodne
byly nejake jednoduche draty v tele notebooku). Ci-li je to prace trochu
pro kutily, ale zase je to zadarmo.

Diky, Jirka.