HW: Jakou miniPCI Wi-Fi do domaciho routeru?

Opty opty77 na gmail.com
Čtvrtek Květen 20 11:52:50 CEST 2010

2010/5/19 Petr Klima <petr.klima na sobriety.cz>:
> Zdravim,
> pouzivam TP-Link TL-WN562AG, mam ji par let, pro domaci pouziti v
> pohode, koupil jsem normalni antenku se ziskem cca 3dBi - mam ale
> pripojene obe dve anteny, po byte je to naprosto bez problemu. Chipset
> je Atheros AR5414, podporuje to 801.11 a/b/g, kolik to zere, nevim. Co
> podpora enkoveho standardu, nechcete?
>
> Petr

TP-LINK na svem webu spotrebu bohuzel neuvadi, ale pomoci Google jsem
to na litevske verzi nasel:
http://www.tp-link.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=84&Itemid=31.
Nanestesti se tam ne prilis detailne pise jen o typicke spotrebe,
takze tezko rict, jak je na tom v porovnani s CM9 (viz napr.
http://i4wifi.cz/img.asp?attid=9332), mozna, ze uplne stejne, ale na
druhou stranu bych za ni zaplatil o neco mene.

Podpora 802.11n neni nutna a vzhledem k potencialnim klientum (tim
myslim zarizeni) bych rekl, ze i zbytecna.

Opty