HW: Jakou miniPCI Wi-Fi do domaciho routeru?

bartko na bitcomp.sk bartko na bitcomp.sk
Středa Květen 19 17:09:21 CEST 2010

ak sa jedna o taku malu plochu ako je byt, tak by som to riesil N-kovym
APckom vyrobenym z nejakeho routra, teraz davame zakaznikom nejaku Tendu,
na ktorej vypneme DHCP, zapneme N-ko, WPA a prelepime WAN port = switch a
AP. S novymi NTB ktore uz maju N-ko sa to vyrovna 100 eth.

dodo