internetove bankovnictvi kb na debianu amd64

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Čtvrtek Květen 27 16:28:26 CEST 2010

On Thu, May 27, 2010 at 04:09:03PM +0200, Jiří Netolický wrote:
> Přiznávám, že jsem podprobný průzkum nedělal, ale tato knihovna
> se v u mně objeví poté co odkliknu spuštění podepsaného ověřeného
> apletu. Zřejmě si ji stáhne z netu a přes JNI nějak z apletu volá
> funkce. Knihovan se vyskytne ve file systému dvakrát
> nejdříve v /tmp/kbpki pod nějakým podivným názvem - odhadl bych
> to na stahovaný soubor a po úspěšném stažení se objeví
> v $HOME/kbpki/nativLib/libCIMNativeLib.so.
> V případě zájmu to mohu zítra zkusit tracenout.

Me prave zarazi, ze pri pokusu o prihlaseni se mi ta knihovna v /tmp/kbpki
neobjevi. jsou tam divne binarni soubory, ale file to hlasi jako data, ale ja
bych ocekaval, ze to identifikuje jako dynamickou knihovnu. kdyz jsem koukal
dovnitr, tak to vypadalo spis jak nejaka javovska vec.

Asi bych to neresil. Poslal jsem na jejich podporu dotaz, tak uvidim, co me
reknou a mezi tim si nainstaluji 32bit chroot. stejne se mi hodi pro jine
veci, tak kdyz uz jsem motivovany, tak to aspon zprovoznim.

diky za pomoc
mk