internetove bankovnictvi kb na debianu amd64: VYRESENO

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Čtvrtek Květen 27 18:01:48 CEST 2010

On Thu, May 27, 2010 at 04:28:26PM +0200, Martin Kraus wrote:
> [...]

Ok. Takze problem nakonec byl v debianu a sysctl nastaveni

net.ipv6.bindv6only = 1

od nejake doby, standardne od squeeze dal. Smutne je, ze jsem o tom kdysi cetl
a zapomel jsem na to.

dekuji za pomoc
mk