Pomala Samba

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Květen 27 16:36:30 CEST 2010

A co teda tu síťovku v serveru vyměnit za něco jinýho/lepšího? Mně se zatím
nejvíc osvědčily Intely, zvlášť ty serverový verze.
No a další věc je upgrade kernelu/modulu síťovky nebo je tam poslední?

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of
Miloslav Hájek
Sent: Thursday, May 27, 2010 10:43 AM

Co se tyce driveru, tak ty jsou i na D-Linku dost stare, pouzil jsem ty
nejnovejsi (tj. cca 4roky zpet). Nicméně se to chova stejne jako s default
driverem z SuSE.
Kopirovani jsem zkousel jak v TC, tak v Explorer.
Sitovka je v serveru nastavena na AUTO, ale zkousel jsem nastavit i na
tvrdo. Na stanici jinak nez auto nejde, pro Gigabit Full není volba a to mam
z Broadcom stazeny poslední dostupny driver.Vymenit ji fyzicky v NB bude
dost problem :(
Stále plati to - pokud aktivuji onboard LAN v BIOSu, tak se to nejak
rozebehne,nevim proc a uz to asi nehodlam resit.

Kdyby jeste nekoho neco napadlo, jinak dekuji za pokus o pomoc.