Re: RE: RE: Pomala Samba

Artur Kudelka Artur.Kudelka na seznam.cz
Čtvrtek Květen 27 19:13:12 CEST 2010

Rychlost karty by měla jít nakonfigurovat pomocí "ethtool -s" .

"Linux: This can be done using the "ethtool -s" command. Please refer to the respective man page for command syntax. "

http://www.broadcom.com/support/ethernet_nic/faq_drivers.php

Zdraví
     Artur Kudělka

------------ Původní zpráva ------------
Od: Miloslav Hájek <miloslav.hajek na idea.cz>
Předmět: RE: RE: Pomala Samba
Datum: 27.5.2010 10:47:57
Co se tyce driveru, tak ty jsou i na D-Linku dost stare, pouzil jsem ty
nejnovejsi (tj. cca 4roky zpet). Nicméně se to chova stejne jako s default
driverem z SuSE.
Kopirovani jsem zkousel jak v TC, tak v Explorer.
Sitovka je v serveru nastavena na AUTO, ale zkousel jsem nastavit i na
tvrdo. Na stanici jinak nez auto nejde, pro Gigabit Full není volba a to mam
z Broadcom stazeny poslední dostupny driver.Vymenit ji fyzicky v NB bude
dost problem :(
Stále plati to - pokud aktivuji onboard LAN v BIOSu, tak se to nejak
rozebehne,nevim proc a uz to asi nehodlam resit.

Kdyby jeste nekoho neco napadlo, jinak dekuji za pokus o pomoc.

MH