RE: Zpřístupnění VoIPu + tunel

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Čtvrtek Květen 27 19:13:22 CEST 2010

SSH a openvpn znám. SSH k tunelování používám, ale pouze pro konkrétní port (80, 22,25,110...), ale není mi jasné, jak bych mohl rozumně tunelovat rozsah udp portů a jak by se to potkalo s voip klientem... Dovedl bych si představit openvpn + sip proxy na linuxovém stroji, ke které bych se pojil přes openvpn. Pokud byste mě nasměroval na možnost použití SSH tunelů bez použití sip proxy na pomocném linuxu, pak bych vám byl vděčen.

S pozdravem
T. Zkoumálek