RE: Zpřístupnění VoIPu + tunel

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Květen 27 19:17:32 CEST 2010

To mně nedošlo, že u SSH by to fungovalo pouze s jedním portem, což u SIP
nestačí. Takže bych asi volil variantu 2 - openvpn + siproxd.

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of
Zkoumalek
Sent: Thursday, May 27, 2010 7:13 PM

SSH a openvpn znám. SSH k tunelování používám, ale pouze pro konkrétní port
(80, 22,25,110...), ale není mi jasné, jak bych mohl rozumně tunelovat
rozsah udp portů a jak by se to potkalo s voip klientem... Dovedl bych si
představit openvpn + sip proxy na linuxovém stroji, ke které bych se pojil
přes openvpn. Pokud byste mě nasměroval na možnost použití SSH tunelů bez
použití sip proxy na pomocném linuxu, pak bych vám byl vděčen.