Zamrznutí preupgrade F12 -> F13

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Květen 31 10:12:05 CEST 2010

Zdravím konferu,

dělal jsem upgrade z fedora 12 na fedora 13 pomocí preupgrade.
Po nabootování do instalátoru se začli instalovat/upgradovat balíky. To
běželo OK. Potom za ukázalo okno, kde to psalo, že se dělají poinstalační
věci. Byl jsem trochu netrpělivý a tak jsem se postupně přepínal do
textových konzolí, abych viděl, jak na tom ten upgrade je. Jenže v tom
okamžiku počítač zamrzl (nešlo již přepínat mezi terminály, klávesa numlock
ledku nerozsvítila). Mám videokartu nvidia.
Po resetu jsem zkusil znovu spustit ten instalátor, ale to už nikam nevedlo,
instalátor píše, že nelze nalézt kořen starého systému.
Boot do fedory 13 se podaří, ale mám dojem, že ne vše se povedlo. Kupř. udev
hlásí nějaké warningy atd.

Ptám se tedy, jestli lze nějak ten upgrade dokončit nebo jestli bude
vhodnější, jistější a rychlejší udělat novou čistou instalaci fedory 13.
V případě, že bych dělal čistou instalaci, dá se už instalovat na ten btrfs?
Resp., je už dostatečně spolehlivý? :-)

S pozdravem
Tomáš Krbec