Re: Zamrznutí preupgrade F12 -> F13

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Květen 31 15:49:45 CEST 2010

On Mon, 31 May 2010, Tomáš Krbec wrote:

> [...]
> běželo OK. Potom za ukázalo okno, kde to psalo, že se dělají poinstalační
> věci. Byl jsem trochu netrpělivý a tak jsem se postupně přepínal do
> textových konzolí, abych viděl, jak na tom ten upgrade je. Jenže v tom
> okamžiku počítač zamrzl (nešlo již přepínat mezi terminály, klávesa numlock
> ledku nerozsvítila). Mám videokartu nvidia.
> Po resetu jsem zkusil znovu spustit ten instalátor, ale to už nikam nevedlo,
> instalátor píše, že nelze nalézt kořen starého systému.
> Boot do fedory 13 se podaří, ale mám dojem, že ne vše se povedlo. Kupř. udev

Pravdepodobne pri prepinani mezi GUI a konzoli doslo k zamrznutu video
driveru.. Poinstalacni "veci" jsou v podani yumu "cleanup" - tedy cisteni
starych baliku, vsechny nove jsou ale uz nainstalovane. Podivejte se do
seznamu baliku zda tam nahodou nejake nemate dvakrat (rpm -qa | sort). V
zasade by mohlo stacit neco jako "yum-complete-transaction" pripadne
"package-cleanup" s nejakym parametrem.

> Ptám se tedy, jestli lze nějak ten upgrade dokončit nebo jestli bude
> vhodnější, jistější a rychlejší udělat novou čistou instalaci fedory 13.
> V případě, že bych dělal čistou instalaci, dá se už instalovat na ten btrfs?
> Resp., je už dostatečně spolehlivý? :-)

To bohuzel nevim.. instalovat by na btrs melo jit (nikoli ovsem z
LiveCD).

> S pozdravem
> Tomáš Krbec

Adam Pribyl