named: FORMERR resolving .../DS/IN

Pátek Listopad 12 15:30:19 CET 2010

On Fri, 12 Nov 2010, Jan Kasprzak wrote:

> Kdyz jsem se dival tcpdumpem, tak vsechny tri tyhle nameservery vraceji
> normalni DNS odpoved (uspesny stav, pocet answer sections 0 - DS zaznam
> zatim neni). Ten rekurzivni DNS server pak ale z toho klientovi
> vykonstruuje SERVFAIL a zaloguje tri vyse uvedene radky.

Dělá to jen na DS nebo i na jiné typy dotazů, které by měly
vrátit prázdnou kladnou odpověď?

Našel jsem starší BIND, který to dělá v různých případech. Např. i
s CNAME. Ale v jiných případech nikoli. Zmatek.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /