named: FORMERR resolving .../DS/IN

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Listopad 12 15:41:29 CET 2010

Pavel Kankovsky wrote:
: On Fri, 12 Nov 2010, Jan Kasprzak wrote:
:
: > Kdyz jsem se dival tcpdumpem, tak vsechny tri tyhle nameservery vraceji
: > normalni DNS odpoved (uspesny stav, pocet answer sections 0 - DS zaznam
: > zatim neni). Ten rekurzivni DNS server pak ale z toho klientovi
: > vykonstruuje SERVFAIL a zaloguje tri vyse uvedene radky.
:
: Dělá to jen na DS nebo i na jiné typy dotazů, které by měly
: vrátit prázdnou kladnou odpověď?

	Zrejme i na jine - tech fi.muni.cz/DS/IN je ale v logu nejvic.

: Našel jsem starší BIND, který to dělá v různých případech. Např. i
: s CNAME. Ale v jiných případech nikoli. Zmatek.

	Jo, asi takhle nejak - mam napriklad nejakou sluzbu zavislou na DNS
kvuli jmene databazoveho serveru, a pokud zapnu na tech rekurzivnich
nameserverech validaci, tak odhaduju ze jednotky procent pristupu na
databazi spadnou s tim, ze nemuzou resolvovat jmeno DB serveru.

	Ale jak pisu vedle - zrejme pomuze novejsi verze bindu.
Zatim jsem objevil, ze problematicke jsou 9.7.1 a 9.6.2-5.P2.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox