Preupgrade F13 -> F14

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Sobota Listopad 20 16:38:38 CET 2010

On Sat, 20 Nov 2010, Petr Šobáň wrote:

> [...]

Mam link v systremu stejne. Podle me by to ale nemusel byt link v
souborovem systemu F13, ale v tom, do ktereho nastartuje anaconda. Tzn.
proveril bych to prepnutim se do konzole. Pokud tam ten link je spatne,
tak vyrobit spravne, pak teprve pokracovat v instalaci a samozrejme
nahlasit jako bug. Vzhledem k tomu, ze preupgrade stahuje uz nyni myslim
aktualni instalacni obrazy, nemusi byt tento image stejny jako ten ktery
jsem pouzil pri preupgrade ja pred mesicem, kdy to normlane slo.

Adam Pribyl