Re: Preupgrade F13 -> F14 - Vyřešeno / Solved

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Neděle Listopad 21 08:40:32 CET 2010

Příčina objevena. Link na adresář je samozřejmě správně.
Mám ale v počítači více disků a jednom jsem měl také ext4 a na něm nějaký
fragment adresářů z fedory kvůli záloze.
Anaconda si o tomhle myslela, že je to ta instalace, kterou má upgradovat.
Zjistil jsem to nakonec tak, že jsem se v těch textových obrazovkách
podíval, jak jsou namontované partition.
Je fakt, že jsem práci tomu instalátoru teda neulehčil :-)

Díky moc za pomoc

Tom

S pozdravem
Tomáš Krbec