VYRESENO Re: Presmerovani v IPCop

Milan krata.milan na seznam.cz
Pondělí Listopad 29 09:09:58 CET 2010

Zdravim vsechny
V jednoduchosti je sila by rekl klasik. Zkousel jsem nejake nastaveni
dle rad, za ktere dekuji. Nakonec stacilo primo ve webovem rozhrani v menu
"Sluzby / Upravit hostitelske pocitace" nastavit IP pocitace, jmeno
pocitace jako "ukoly" a domenu pocitace "firma.cz".
Vse funguje jak jsem potreboval i ptestoze mame na firme uplne jinou domenu.

Milan