Presmerovani v IPCop

karel.dudasek na dobruska.cz karel.dudasek na dobruska.cz
Pondělí Listopad 29 08:26:52 CET 2010

On Sun, 28 Nov 2010, Pavel Kankovsky wrote:

> Klient pošle paket, někde na hranicích sítě ho chytíte, změníte mu adresu
> server (tj. cílovou) a pošlete ho zpátky dovnitř sítě na nějaký server.
> Server odpoví a paket s jeho odpovědí jde kam? Obvykle přímo klientovi,
> aniž by mu po cestě někdo změnil adresu server (tj. zde zdrojovou), čili
> když dorazí ke klientovi, tak ten nechápe, co se děje. A to je ten
> problém.
Už se to tady řešilo - chce to dvojí překlad adres.
Na hranicích sítě ten paket chytíte, pošlete ho dovnitř, ale změníte mu
zdrojovou adresu. Server odpoví, vy to odchytíte a pošlete zpátky.
Jde to, ale pak se blbě hledá chyba.

 		Karel Dudášek