Asterisk (FreePBX) a problém s videem

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 1 14:08:42 CEST 2010

Ahoj, snažím se rozchodit na Asterisku video hovory. Pořád se nedaří, jako
klienta používám na Windows X-Lite 4 (zkoušel jsem i pár dalších), který má
podporu videa, nabídne mi to i videohovor a vidím sám sebe, ale na druhou
stranu se obraz nikdy nedostane. Různě jsem experimentoval s nastavením
kodeků, ale taky bez úspěchu. Momentálně mám pro videa nastaveno toto:
videosupport=yes
allow=h263
allow=h263+
allow=h264
allow=h264+
Neřešil někdo podobný problém? Pokouším se něco vygooglit, ale nic
konkrétního kromě zkoušení různých kodeků jsem bohužel nenašel. Ještě jsem
narazil na radu, použít Hold, že video se pak chytí. Ani tohle nefungovalo.
Kdyby někdo tušil, co mám ještě nastavit, udělal by mi velikou radost. ;)

Předem díky za rady...

T.K.