rdiff-backup a permissions

msk.conf msk.conf na gmail.com
Pondělí Říjen 4 11:02:45 CEST 2010

Ahoj.

Snazim sa znasilnit rdiff-backup, aby na ext3 zalohoval tak, ako keby to
bol filesystem bez
prav a atributov ( a tym padom si ich musi ulozit niekam bokom, ako keby
to zalohoval na fat-ku ).

V podstate robim v priebehu dna viac snapshotov na lokalny disk a v noci
to chcem rsyncom prenasat na vzdialeny vfat disk. Zaroven ten prenos
bude po sieti a nemienim kvoli tomu davat key na roota na iny server.

Problem je, ze nemozem nikde v dokumentacii najst argument, ktorym by
som ho k tomu donutil. Chown po backupe pouzit nemozem, to by som
stratil moznost obnovy aj s atributmi a pravami.

Neriesil niekto podobny problem? Mozno sa na to pozeram len z blbeho uhlu.

--
Diky,
Dusan