Re: Kded a seznam uživatelů

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Říjen 1 19:53:20 CEST 2010

On Fri, 1 Oct 2010, Pavel Just wrote:

> Zdravím
>
>  Mám stroj,  který ověřuje uživatele proti LDAPu.
> Přihlašování obstarává kded v základním nastavení.
> Jak přesvědčím kded, aby v levém sloupci nezobrazoval
> všechny uživatele (je jich moc), ale pouze uživatele
> naposledy přihlášeného ?
> Pavel

Ze to dela GDM > 2.20 o tom uz jsem slysel az dost, ale ze to nejde
nastavit ani v KDM to mi prijde divne. Bohuzel nepisete jaka verze.

Pokud by to nahodou bylo GDM > 2.20 tak to funguje tak, ze se zobrazuji
uzivatele podle frekvence prihlaseni a pouze lokalni z /etc/passwd ci tak
neco. Krom toho je ve Fedore 13 (gdm 2.30) i
http://fedoraproject.org/wiki/Features/UserAccountDialog kde to jde
nastavit. S KDM bohuzel nepomohu.

Adam Pribyl