Kded a seznam uživatelů

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Pátek Říjen 1 20:35:42 CEST 2010

Nakonec jsem to vyřešil tak, že do kdmrc jsem nastavil
MinShowUID=500
MaxShowUID=500
PreselectUser=Previous
a dělá to, co potřebuji.  Zobrazí se mi jeden lokální uživatel,
což se ve finále ukázalo jako žádoucí a v login políčku
je předvyplněný poslední uživatel.

Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.