rdiff-backup a permissions

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Říjen 4 11:15:28 CEST 2010

Ahoj,
kdyz ctu znasilnit, tak vam asi nevadi trocha hackovani. Jedno reseni bych
mel. Predpokladam, ze program si nejak zjisti, ze nemuze pouzit metadata
filesystemu. Pres LD_PRELOAD by mu melo byt mozno vnutit knihovnu, kde
tato detekcni funkce bude prepsana. To by ho melo donutit pouzit externi
soubor.
Zkuste si porovnat strace programu pri zaloze na extX a vfat. Tim objevite
funkci, kterou potrebujete prekryt.

Lada