monitoring odchoziho UDP trafficu

Ondrej Svoboda svoboda na svoon.net
Pondělí Říjen 11 19:42:44 CEST 2010

dnes jsem zkusil nasledujici vec:
utok probehl cca v 02:24 rano. Vytahl jsem z logu apache vsechny webhity
mezi 02:20 a 02:29 (pro jistotu) a pomoci lynx --dump jsem je vsechny
zavolal. Doufal jsem ze tim vyvolam odchozi traffic na stejne IP,
bohuzel se nestalo vubec nic :/ (vse bylo GET, krome par radku POST, ty
jsem proveril rucne).

os