monitoring odchoziho UDP trafficu

Pondělí Říjen 11 19:57:57 CEST 2010

On Mon, 11 Oct 2010, Ondrej Svoboda wrote:

> utok probehl cca v 02:24 rano. Vytahl jsem z logu apache vsechny webhity
> mezi 02:20 a 02:29 (pro jistotu) a pomoci lynx --dump jsem je vsechny
> zavolal.

Jestli jste tím nic nevyvolal, tak to asi ta problémová činnost není
aktivovaná přes webový server.

Určitě jste *pořádně* zkontroloval všechny běžící procesy? Viděl jsem už
backdoory, které se po spuštění zkoušely maskovat jako "httpd" -- sice
imho celkem trapně, ale za prověření to stojí.

Nemáte tam nějaký divný otevřený port? Nebo nějaké divné spojení na cizí
stroj -- třeba IRC server?

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /