Nechte si Linux odborně nainstalovat... http://instalace.linux.cz/

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Úterý Říjen 12 13:06:15 CEST 2010

Zdravím,

občas se mi na základě tohoto seznamu ozve zájemce, tak jsem rád, že to
existuje.

Tímto po čase upozorňuji další možné realizátory, že tento seznam
existuje a můžou se na něj nechat zapsat.

Nicméně mám dotazy na správce, ale spodní link
http://www.linux.cz/spravci.html je neplatný.

Tážu se tedy rovnou pro případ, že tu vládce seznamu dlí:

    * Nadpis každé položky je odkaz na web nabízejícího. Nebylo by možné
      ty linky uvést též viditelně mezi detailními položkami pod
      nadpisem, <a href="http://...">http://...</a>? Mám zato, že řada
      lidí si vůbec nevšimne, že si o jednotlivých profesionálech může
      přečíst víc.

    * Podle jakého klíče jsou řazeny položky seznamu v jednotlivých
      krajích ČR? Jsem poslední a zajímalo by mě proč. :-)

    * Zvážili byste přidat do textu v záhlaví žádost nabízejícím i
      poptávajícím, aby hlásili, že některé položky jsou již neaktuální?

    * Obávám se, že link vlevo "Objednat CD nebo DVD" (kromě toho, že je
      zastaralý) protěžuje Ubuntu a neměl by tam být. Protože Adam ten
      link u Ubuntu uvádí na stránce
      http://proc.linux.cz/kde-ziskat.html, stačilo by Váš předchozí
      odkaz "Stáhnout Linux z Internetu" rozšířit o "...nebo objednat
      CD/DVD".

    * Můžu požádat, zda byste nezauvažovali zrušit z patičky řady
      stránek na serveru text "Nevyžádaná a komerční pošta a další
      splašky nechť chodí na adresu splasky na linux.cz
      <mailto:splasky na linux.cz>"? Chápu ten vtip/trik, ale myslím, že to
      v dnešní době nepůsobí dobře.

Děkuji,

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164