Nechte si Linux odborně nainstalovat... http://instalace.linux.cz/

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Říjen 13 12:50:22 CEST 2010

Dne Tue, Oct 12, 2010 at 01:06:15PM +0200, Vladimir Macek napsal:
> Zdravím,

Taktez zdravim

> občas se mi na základě tohoto seznamu ozve zájemce, tak jsem rád, že to
> existuje.
>
> Tímto po čase upozorňuji další možné realizátory, že tento seznam
> existuje a můžou se na něj nechat zapsat.
>
> Nicméně mám dotazy na správce, ale spodní link
> http://www.linux.cz/spravci.html je neplatný.

diky za upozorneni, napravim to.

> [...]
>
>     * Obávám se, že link vlevo "Objednat CD nebo DVD" (kromě toho, že je
>       zastaralý) protěžuje Ubuntu a neměl by tam být. Protože Adam ten
>       link u Ubuntu uvádí na stránce
>       http://proc.linux.cz/kde-ziskat.html, stačilo by Váš předchozí
>       odkaz "Stáhnout Linux z Internetu" rozšířit o "...nebo objednat
>       CD/DVD".
>
>     * Můžu požádat, zda byste nezauvažovali zrušit z patičky řady
>       stránek na serveru text "Nevyžádaná a komerční pošta a další
>       splašky nechť chodí na adresu splasky na linux.cz
>       <mailto:splasky na linux.cz>"? Chápu ten vtip/trik, ale myslím, že to

splasky se pouzivaji ke cviceni spamfiltru mimo jine i pro tuto konferenci.
Odstraneni toho linku zvazime, budeme muset zjistit u lidi, kteri se MUNI
staraji o postu, jestli to ma nejaky efekt nebo ne. Fakt je, ze se to asi
dneska uz prezilo.

Co se tyce zbytku pripominek, budou reseny kompletne novou verzi. V soucasne
dobe probiha jeji priprava. Narozdil od predchozich dvou pokusu o zmenu tato
bude delana najatym programatorem a ne dobrovolniky, takze doufam, ze vyjde.
Asi vsichni vime co to chce, musi to by elegantni, propojene s mapami, data
si budou zadavat a editovat sami zucastneni za lehkeho moderacniho dohledu.

Spolupracujeme na tom s Liberixem, ktery na to sehnal penize. Povazuji ten
seznam za hodne dulezity a az bude hotovy urcite to podporime alespon
nejakou adwords kampani.

zdravim
dan