Apache a *BufferSize

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Čtvrtek Říjen 14 17:03:32 CEST 2010

Ahoj,

  mam konfiguraci client <--> apache <--> aplikac. Mezi clientem a apachem
je mizerna sit a na apache je pouzita apachova proxy, popr. mod_wl.
Potreboval bych, aby se odpoved na request nezdrzovala na aplikaci, aby
ten vychrlil odpoved, apache ji vzal a trapil se s odeslanim na klienta.

Prislo mi, ze je na to SendBufferSize ci ProxyBufferSize. Ale bohuzel
ani jedno nezabira (zbabele jsem zkusil i ReceiveBufferSize).

Cast apachoveho configu:
Timeout 90
KeepAlive On

MaxKeepAliveRequests 100
KeepAliveTimeout 15

ReceiveBufferSize 4194304
SendBufferSize 4194304
ProxyReceiveBufferSize 4194304

Na VirtualHostu je zapnuty deflate.

$ sysctl
net.ipv4.tcp_rmem = 4096	87380	4194304
net.ipv4.tcp_wmem = 4096	16384	4194304
net.ipv4.tcp_mem = 98304	131072	196608

Nedari se mi ani seskladat spravnou otazku pro strycka Google.

apache httpd-2.2.3-31.el5_4.2 - mod_proxy, popr. mod_wl
aplikac weblogic

Predem diky za nakopnuti

Luf