Nevzbouzející se počítač

Ivo [Bear] Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pondělí Říjen 18 17:04:46 CEST 2010

  Ahoj všichni!
Potřebuji radu s následující věcí: mám počítač (obyčejné PC) vybavené
USB snímačem IR dálkového ovládání, které používám, jako klienta pro
MythTV (vlastní ukládání programů je provedeno někde jinde). Všechno
chodí, jak má (po mírném doladění), jen jedna věc mi nechce chodit...

Chtěl bych tlačítko I/0 (tedy vypínač) na dálkovém ovládání použít pro
shození klienta do S3 a pak jej dalším stiskem nahodit. "Vypnutí" není
problém - z Lircu zavolám příslušný program (pm-suspend) a mašina je v
limbu. Jenže při tom uspávání se uspí i USB řadič, a port, na kterém je
dálkové ovládání (LEDka, která svítí, když přijímá signál odněkud
odjinud po uspání nezasvítí).

Zkoušel jsem kdovíco, zapisovat parametry do jádra (/proc/acpi/wakeup)
do /sys/kdovíkam a pokoušel jsem se věc řešit přes HAL vrstvu, ale
prostě se mi to nepodařilo. Musí existovat cesta, jak tu mrchu (tedy ten
počítač) přes dálkové ovládání vzbudit....

Používám SuSE Linux 11.3 ve 32 bitové verzi, jádro 2.6.34-12-desktop.

Nevíte, co s tím?

IH