Apache a *BufferSize

Středa Říjen 20 19:51:16 CEST 2010

On Fri, 15 Oct 2010, Ludek Finstrle wrote:

> Jinak jedinou zmenu jsem zaznamenal, kdyz jsem zmenil:
> /proc/sys/net/ipv4/tcp_rmem
> 4096 4194304 4194304
>
> nikde jsem poradne nenasel presny popis, ze ktereho bych pochopil,
> co to presne znamena.

Jsou to hodnoty pro velikost jaderných bufferů u socketů, v tomto případě
na straně přijmu. První hodnota je minimum, pod kterou nelze jít. Druhá
hodnota je výchozí velikost, kterou se snaží přidělit novým socketům
(pokud je dost paměti).  Třetí hodnota je horní limit toho, co lze
nastavit pomocí SO_RCVBUF.

Viz socket(7) a tcp(7).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /