OOo a "hostname.(none)"

Úterý Říjen 26 14:47:00 CEST 2010

On Mon, 25 Oct 2010, Petr Tomasek wrote:

> Nechci Vam delat iluze, ale OOo je proste moloch.

Já nevím, zatím po mne žádné lidské oběti nikdy nechtěl...

> Napr. mne se (pravda u predchozi verze) delalo to, ze pri kazdem
> spusteni hledaly OOo cosi nekde na netu a kdyz clovek nebyl na
> net pripojeny, tak trvalo asi 5 minut, nez OOo najely.

Hádal bych (ale je to spekulace), že je to ten samý mechanismus, na
který jsem si stěžoval já. OOo se při startu snaží zjistit svoje plně
kvalifikované jméno, protože při startu vyrábí jakýsi zamykací soubor
(~/.openoffice.org/3/lock), do kterého to chce napsat.

A pokud to máte nakonfigurované tak "šikovně", že s odpojenou sítí to plně
kvalifikované jméno nedokáže zjistit a ani nedokáže rychle zjistit, že se
to nepovede, tak se není čemu divit.

> Celkove jsem zvedavy, jestli treba LibreOffice prinesou alespon
> trochu vic kvality... Kez by...

Víte co se říká: contribute nothing, expect nothing.

On Mon, 25 Oct 2010, Pavel Janík wrote:

> pokud to někdo přeloží do angličtiny, tak já to reportuji ;-)

Dan Ohnesorg mi už psal, že to nahlásí on.

On Tue, 26 Oct 2010, Oto Buchta wrote:

> Na druhou stranu ani špatně nakonfigurovaný resolver nesmí způsobit
> dlouhý start textového editoru. Čekání na nějaký timeout by mělo běžet
> v jiném threadu, ne?

Pokud je to operace, která se provádí během inicializace, a závisí na ní
ostatní věci (dokud nezná jméno, tak nemůže udělat zámek, a dokud nemá
zámek, tak nemůže sahat na konfiguraci -- nebo kvůli čemu tam ten zámek
má...), tak se to dost těžko může provádět někde na pozadí.

Samozřejmě je možné, že by se to celé mohlo nějak úplně obejít bez
zjišťování toho plně kvalifikovaného jména, ale bez hlubšího zkoumání bych
za to ruku do ohně nedal.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /