OOo a "hostname.(none)"

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Úterý Říjen 26 15:48:18 CEST 2010

2010/10/26 Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>:

> Hádal bych (ale je to spekulace), že je to ten samý mechanismus, na
> který jsem si stěžoval já. OOo se při startu snaží zjistit svoje plně
> kvalifikované jméno, protože při startu vyrábí jakýsi zamykací soubor
> (~/.openoffice.org/3/lock), do kterého to chce napsat.
>
> A pokud to máte nakonfigurované tak "šikovně", že s odpojenou sítí to plně
> kvalifikované jméno nedokáže zjistit a ani nedokáže rychle zjistit, že se
> to nepovede, tak se není čemu divit.

Otázka zní, proč to musí do tohoto lock souboru zapsat ještě před startem. Obsah
[Lockdata]
User=tapik
Host=hurin
Stamp=4743C83F8A0FADE5B2ED1D39695256E1
Time=Tue Oct 26 15:19:06 2010
IPCServer=true

lze zapsat přeci paralelně se startem. Musí přeci jako zámek stačit,
že soubor byl vytvořen.
Metadata lze zapsat až časem (a dramaticky tak v některých případech
zrychlit start).

--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com