Re: Fedora 13, změna architektury i686 -> x86_64

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Září 2 13:26:47 CEST 2010

On Wed, 1 Sep 2010, Tomáš Krbec wrote:

> [...]
> podařilo, stroj i nastartoval. Nainstaloval jsem i příslušný kernel-devel,
> ale zkompilovat ovladače pro nvidii se mi již nepodařilo, chyběla mi nějaké
> knihovny. Dál jsem v pokusech nepokračoval, nezdálo se mi to jako příliš
> systémový přístup.
> Myslel jsem, jestli neexistuje nějaká metoda, že někde přepíšu i686 na
> x86_64, dám yum update, potom vymlátím 32bit balíčky a voialá, mám plný
> 64bit systém :-)
>
> Smířím se i s odpovědí, že jediná možnost je zálohovat systém a začít novou

Pokud mate pocit ze reinstalaci na 64b neco vyrazneho ziskate (>4GB?) pak
tohle je cesta s nejjistejsim vysledkem. Pred instalaci si ulozte seznam
RPM a po instalaci je porovnejte + od/doinstalujte rozdily. Architekturu
lze samozrejme prepsat v nastavenich rpm platform a x86_64 umi zit i s 686
baliky dohromady. Jde ale o to, ze zadny yum update to nevyresi, protoze
ten bude z x86_64 instalovat jen nove baliky - to je duvod proc to navody
odkazuji jen pri aktualizaci na novejsi verzi Fedory.

> Díky moc
>
> Tom

Adam Pribyl