Re: Fedora 13, změna architektury i686 -> x86_64

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Září 2 13:39:30 CEST 2010

2010/9/2 Adam Pribyl <pribyl na lowlevel.cz>

> On Wed, 1 Sep 2010, Tomáš Krbec wrote:
>
> Pokud mate pocit ze reinstalaci na 64b neco vyrazneho ziskate (>4GB?) pak
> tohle je cesta s nejjistejsim vysledkem. Pred instalaci si ulozte seznam RPM
> a po instalaci je porovnejte + od/doinstalujte rozdily. Architekturu lze
> samozrejme prepsat v nastavenich rpm platform a x86_64 umi zit i s 686
> baliky dohromady. Jde ale o to, ze zadny yum update to nevyresi, protoze ten
> bude z x86_64 instalovat jen nove baliky - to je duvod proc to navody
> odkazuji jen pri aktualizaci na novejsi verzi Fedory.

> Adam Pribyl

Díky mnohokrát za vysvětlení. Nebylo mi jasné, proč to všichni dělají jen
při upgradu na novou verzi.

Tom

PS. nemyslím si, že něco zásadního získám, mám ten komp jako takovou domácí
hračku a chci to prostě zkusit :-)