Ubuntu, notebook s DHCP a dvě internetová připojení

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Pátek Září 24 10:49:36 CEST 2010

Zdravím všechny,
řízením osudu jsem se dostal ke dvěma paralelním Internetovým linkám
a zvažuji, že bych si na notebooku udělal takový malý load-balancer,
abych mohl paralelně stahovat bittorrentem z více zdrojů přes více linek.

Našel jsem poměrně hodně různých návodů pro routery, ale v žádném z
nich není ani zmínka o DHCP,
natož aby se řešilo, že se má load-balancer nahodit pouze v určitých případech
(pokud je dostupná WiFi síť B a ethernet je zapojený, jinak používej
WiFi síť A či C)
Než se tedy do něčeho pustím a začnu přepisovat síťové skripty, chtěl
jsem se zeptat,
jestli máte s něčím podobným zkušenosti. Popřípadě jaké máte zkušenosti se
samotným load-balancingem, abych věděl, se kterým návodem mám začít. :-)

Dík,
--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com