rozdíl mezi pm-suspend a volbou v menu Uspat do paměti

Jaroslav Barton djaara na djaara.net
Neděle Duben 10 21:52:42 CEST 2011

Neměl by být problém si pro ten noname udělat vlastní záznam, něco jako:

20-video-quirk-noname.quirkdb:
match system.hardware.vendor regex ^NONAME$
match system.hardware.product regex ^AABBCC
  addquirk --quirk-s3-bios
  addquirk --quirk-s3-mode
endmatch

kde se NONAME a AABBCC nahradí správnou hodnotou system.hardware.vendor
a system.hardware.product. Na systémech s HAL-em, lze zjistit pomocí
příkazu lshal (systém který již HAL zahodil tu nemám, tak tam
neporadím). Jinak starší verze gnome-power-manager používaly HAL, s
nastavením quirků v /usr/share/hal/fdi/information/10freedesktop/ .