rozdíl mezi pm-suspend a volbou v menu Uspat do paměti

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Duben 11 09:20:31 CEST 2011

Jaroslav Barton píše v Ne 10. 04. 2011 v 21:52 +0200:
> Neměl by být problém si pro ten noname udělat vlastní záznam, něco jako:

jistě by to šlo, ale neřeší to vůbec původní dotaz, který pro jistotu
připomenu: uspání z GUI jde dobře, ale uspání pomocí 'pm-suspend' blbne.
Co dělá GUI jinak, než že zavolá pm-suspend?? V čem je GUI cesta lepší?

Jak jsem už před 2 dny vygoogloval a jak teď Pavel potvrzuje, tak GUI
posílá přes D-Bus požadavek na UPower. Zkusím to tedy posílat z
příkazové řádky taky tak.

Jen je asi škoda, že v Linuxu máme nejmíň 4 způsoby uspávání (echo mem
> /sys/..., s2ram, pm-suspend a D-Bus) a každý se chová na určitém
železe jinak...

Petr