Grub na USB kluci a boot z interneho HDD

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Pondělí Duben 11 14:08:06 CEST 2011

Zdravím
    Popíšu situaci, kterou jsem používal. Na USB grub a /boot.
Druhý /boot na disku dostatečně podobný, nejlépe identický.
V čase bootu USB bylo možné vytrhnou ve chvíli, kdy se
namontoval root file system. V /etc/fstab  /boot směřoval
na disk, ne USB.

Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.