Grub na USB kluci a boot z interneho HDD

Synek Miloslav synek na pbtisk.cz
Pondělí Duben 11 14:08:18 CEST 2011

také zdravím,
a skutečně BIOS ten disk nevidí, nebo z něj jen nebootuje? (je na tom
disku bootovací partišna, která je primární a aktivní?)
Není ten nový disk nějak výrazně větší, než ten původní (i když pokud
ten NB umí bootovat z flašky, tak snad už velké disky taky umí)

S pozdravem

Miloslav Synek

tel. : +420 318493747

Kontakt: synek(zavináč)pbtisk(tečka)cz    nebo  ICQ UIN:122152331
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by
bez nich vůbec neexistovaly......
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím dokonce
i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.