Grub na USB kluci a boot z interneho HDD

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pondělí Duben 11 15:24:12 CEST 2011

Tak nakoniec sa mi predsalen podarilo najst nejaky novsi BIOS image niekde
na FTPcku Aceru, ktory uz ma opravenu detekciu diskov, vytvorit bootovaciu
cd "disketu" a po flashnuti BIOSu mi uz nabootovalo nainstalovane Ubuntu.

Ajtak vdaka za info.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel