Servery Fujitsu

Miro Bobovsky miroslav.bobovsky na ives.vs.sk
Středa Duben 13 22:04:02 CEST 2011

najdes ich napr v tomto datacentre http://www.serverloft.eu/dedizierte-server/
ja mam sice RX200 ale je to asi jedno a jediny problem co s nimi mam je ich remote konzola ktora sa nejak
raz rocne zadrhne aj ked mi tam uz robili parkrat upgr firmware .. v USA mi problem nerobia ale v eu hej a
viacero
servrov .. no na prevadzku to zas tak nevadi

Ak to ale nejdes spravovat nadialku tak ti to moze byt uplne jedno

bbo