Servery Fujitsu

Pavol Čierny scorp na scorp.sk
Středa Duben 13 22:41:24 CEST 2011

Zavisi ake ma byt pouzitie.... ak sa jedna o nenarocne aplikacie pre par userov
tak postaci aj ta RX100...

Mam skusenosti s RX220 a RX330 a mam dojem ze oproti inym vyrobcom patri Fujitsu
do triedy low-end - nic prevratne, ale za rozumnu cenu...

Ak by sa jednalo o narocnejsie pouzitie, siahol by som po inom vyrobcovi - HP,
Oracle, IBM, DELL...
HP dokonca podporuje Debian...