Git: test na vyskyt konfliktu?

Petr Prcek Janda prcek na netbox.cz
Středa Duben 13 22:23:49 CEST 2011

On Wed, Apr 13, 2011 at 09:29:45PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> 	Zdravim,
>
> mam gitovy repozitar, a potreboval bych aby obcas mohl i "ne-programator"
> v nem delat zmeny stylem "vyedituji nejake soubory, a pustim skript pro
> jejich >>zverejneni<<". No a v tom skriptu je samozrejme treba resit konflikty,
> ktere pripadne mohou vzniknout. At uz k tomu pristupuju jakkoli
> (pokus o pull, stash+pull+stash-pop, commit+fetch+rebase), vzdycky je problem
> s tim, ze bych potreboval zjistit, jestli merge/rebase/stash-pop nevyrobi
> konflikt. Jak byste toto delali? Problemy jsou:

> [...]
Rovnez zdravim

nedalo by se vyuzit toho, ze git celkem ma bezproblemove branche?
imho stash pop se da udelat i na jine vetvi
takze postup ve smyslu
stash, branch, pull, stash-apply a pak bud fast-forward + stash-drop,
nebo dropnout branch, kdyby se neco pokazilo

ale mozna jsem mimo a neco jsem prehledl

P.J.