Git: test na vyskyt konfliktu?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Duben 13 21:29:45 CEST 2011

	Zdravim,

mam gitovy repozitar, a potreboval bych aby obcas mohl i "ne-programator"
v nem delat zmeny stylem "vyedituji nejake soubory, a pustim skript pro
jejich >>zverejneni<<". No a v tom skriptu je samozrejme treba resit konflikty,
ktere pripadne mohou vzniknout. At uz k tomu pristupuju jakkoli
(pokus o pull, stash+pull+stash-pop, commit+fetch+rebase), vzdycky je problem
s tim, ze bych potreboval zjistit, jestli merge/rebase/stash-pop nevyrobi
konflikt. Jak byste toto delali? Problemy jsou:

pull: spadne uz jen na tom, ze na obou stranach byl zmeneny tentyz soubor
	(i kdyz zmeny samy jsou totozne nebo nekonfliktni)
stash,pull,stash-pop: stash pop necha pracovni kopii ve stavu, ze ktereho
	se nejde vratit zpet
nejslibnejsi je rebase - ma rebase --abort.

Ale lepsi by byla nejaka forma testu, jestli "ten a ten commit je
nekonfliktni se zmenami tech a tech souboru ve working copy".

	DIKy,

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox